Ваша корзина
Ваш кошик порожній!
Ви можете зв'язатися з нами через форму або ЗВ'ЯЗАТИСЯ ПРОСТО - внизу сторінки, клікнувши на іконку зручного для Вас способу. ⇓
- Дата публікації: 14.04.2018
Хочу поділитися лайфхаком, як можна заощадити на податках підприємства, використовуючи, так би мовити, особисті речі.
Наприклад, у Вас є автомобіль...
А це означає, що автомобіль використовується у діяльності підприємства та витрати на його утримання повинні бути витратами підприємства, а не власника авто!
У нас є дві машини з витратою палива 10 л на 100 км.
За рік власники цих авто наїздили в ділових цілях по 15,5 тис км. При вартості 95-го бензину 25,80 грн. витрати на паливо складуть 80 000 грн.
Для власника – це просто витрати, а от для підприємства – це 13000 грн. кредиту з ПДВ і 12000 грн. зменшення податку на прибуток.
Разом 25000 грн. чистої економії на податках, без «вичавування» ситуації!
Автомобіль потрібно мити, ремонтувати, проходити ТО і т. д. Для розрахунку візьмемо 34000 грн. у рік на дві машини. Це дає нам кредит ПДВ на 5767 грн. і зменшення податку на прибуток 5100 грн. Разом додатково 10760 грн. економії!
Ми можемо ще додати витрати для поїздок в інші міста, витрати на ділові бізнес-ланчі.... Список можна доповнити, а податки заощадити.
Економія на податках по двом автомобілям більше 35000 грн. без «ям», «нал», «програм» і т. п.!Потрібно оформити договори оренди між власниками автомобілів і підприємством з відповідними положеннями і далі все як з «звичайними» машинами підприємства.
А якщо їх буде 10?
І якщо пошукати і добре подумати?
Я от думаю, що і в туристичних поїздках Ви приділяєте час роботи, наприклад вивчаючи асортимент аналогічних товарів в супермаркеті або приклад оформлення офісу прокату автомобілів...
У нас в запасі є багато корисних знахідок.
Заходьте, поділимося!
Залишилися питання?
Звертайтеся до наших фахівців!
Давай допоможу тобі витратити гроші :)